Procedura de obținere a licenței UPFAR-ARGOA pentru comunicare publica ambientala

PROCEDURA PENTRU OPERATORI ECONOMICI FARA LICENȚĂ

1. Trimiteti un e-mail catre UPFAR-ARGOA la adresa de e-mail ambiental@upfarargoa.ro si trimiteti, atasat, urmatoarele documente:

a) Copie CUI
b) Certificat de clasificare si fisa de incadrare a spatiilor pentru fiecare unitate
c) Declaratie oficiala (semnata de administratorul firmei)

In declaratia oficiala trebuie sa clarificati urmatoarele aspecte:

In care dintre punctele de lucru se face comunicare publica ambientala si de la ce data
Conform Legii 8/1996, prin utilizarea în scopul comunicării publice a operelor cinematografice şi a celorlalte opere audiovizuale se înţelege comunicarea acestora în spaţii accesibile publicului, indiferent de modalitatea realizării comunicării (întrebuinţarea de mijloace mecanice sau electroacustice precum instalaţii de amplificare, întrebuinţarea de aparatură de redare a înregistrărilor audiovizuale precum echipamente video, televizoare, echipament informatic etc.).

Care au fost perioadele de functionare si nefunctionare in ultimii 3 ani ale fiecarei unitati licentiabile, pentru a putea calcula cat mai corect restantele datorate.

Daca aveti unitati cu functionare sezoniera trebuie sa mentionati cu exactitate perioada/perioadele de sezon din ultimii 3 ani, si din sezonul curent.

Orice alte informatii care sa ne poata ajuta sa calculam cat mai corect restantele pe ultimii 3 ani

Frecventa de plata pe care o doriti: anual / semestrial / trimestrial / lunar

Persoane si date de contact:

Administrator firma: Nume, E-mail, Telefon

Persoana de contact desemnatata: Nume, E-mail, Telefon

Daca aveti orice nelamurire puteti suna la sediul UPFAR-ARGOA pentru clarificari suplimentare

2. Pe baza documentelor mentionate la punctul 1, vi se va completa Contractul si Anexa 1 la contract si vi se vor trimite spre semnare impreuna cu factura

3. Plata remuneraţiei se va efectua astfel:

1. Prin OP în contul UPFAR ARGOA – IBAN RO20BRDE410SV05024014100 deschis la BRD
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata)

2. Prin depunere de numerar la orice sucursala BRD in contul specificat mai sus
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata. In aceasta situatie va rugam sa trimiteti, pe e-mail, si copie dupa documentul de plata)

3. Prin mandat postal
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata. Va rugam sa trimiteti, pe e-mail, copia dupa documentul de plata)

4. Plata cash la sediul UPFAR-ARGOA (Bucuresti, str. Iordache Golescu nr 17, et. 1, sector 1)


4. Dupa primirea contractului si anexei 1 la contract semnate, pe e-mail, si dupa efectuarea platii sumei mentionate pe factura vi se va trimite pe e-mail Licenta


PROCEDURA PENTRU OPERATORI ECONOMICI LA REINNOIREA LICENTEI – LA INTRAREA IN NOUA PROCEDURA

1. Trimiteti un e-mail catre UPFAR-ARGOA la adresa de e-mail ambiental@upfarargoa.ro o solicitare in care sa precizati urmatoarele:

a) Denumire firma
b) CUI
c) Date de contact: telefon, e-mail, persoana de contact

2. In cel mai scurt timp veti fi contactati si vi se va trimite spre semnare Contractul si Anexa 1 la contract impreuna cu factura

IMPORTANT: Toate aceste documente vor fi generate pe baza istoricului dvs. de licentiere si a datelor disponibile la dosar.

Daca dvs. considerati ca anumite date nu mai sunt de actualitate, ca aveti alte persoane de contact sau alte date de contact, ca ati mai inchis sau deschis unitati, ca perioadele de functionare s-au modificat sau ca doriti facturarea cu alta frecventa cu care vi s-a sugerat pe anexa va trebui sa ne trimiteti, pe e-mail

a) Copie CUI – in cazul in care acesta s-a modificat

b) Certificat de clasificare si fisa de incadrare a spatiilor pentru fiecare unitate – in cazul in care ati reclasificat unitatile sau in cazul unor unitati nou deschise

c) Declaratie oficiala (semnata de administratorul firmei) in care sa clarificati urmatoarele aspecte:

o In care dintre punctele de lucru nou deschise se face comunicare publica ambientala si de la ce data

Conform Legii 8/1996, prin utilizarea în scopul comunicării publice a operelor cinematografice şi a celorlalte opere audiovizuale se înţelege comunicarea acestora în spaţii accesibile publicului, indiferent de modalitatea realizării comunicării (întrebuinţarea de mijloace mecanice sau electroacustice precum instalaţii de amplificare, întrebuinţarea de aparatură de redare a înregistrărilor audiovizuale precum echipamente video, televizoare, echipament informatic etc.).

o Care au fost perioadele de functionare si nefunctionare de la expirarea vechii licente pana in prezent pentru unitatile licentiate anterior sau pe ultimii 3 ani in cazul.unitatilor nou licentiate.

o Daca aveti unitati cu functionare sezoniera trebuie sa mentionati perioada /perioadele de sezon de la expirarea vechii licente pana in prezen si din sezonul current sau din ultimii 3 ani pentru unitatile care nu au mai fost licentiate

o Frecventa de plata pe care o doriti: anual / semestrial / trimestrial / lunar

o Orice alte informatii considerati dvs. necesare pentru a putea calcula restantele cat mai corect de la expirarea vechii licente pana in prezent

o Persoane si date de contact:
• Administrator firma: Nume, E-mail, Telefon
• Persoana de contact desemnatata: Nume, E-mail, Telefon

3. Vi se vor modifica si retrimite spre semnare Contractul si Anexa 1 la contract precum si factura in conformitate cu precizarile dvs ulterioare

4. Plata remuneraţiei se va efectua astfel:

a) Prin OP în contul UPFAR ARGOA – IBAN RO20BRDE410SV05024014100 deschis la BRD
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata)

b) Prin depunere de numerar la orice sucursala BRD in contul specificat mai sus
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata. Va rugam sa trimiteti, pe e-mail,copia dupa documentul de plata)

c) Prin mandat postal
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata. Va rugam sa trimiteti, pe e-mail, si copie dupa documentul de plata)

d) Plata cash la sediul UPFAR-ARGOA (Bucuresti, str. Iordache Golescu nr 17, et. 1, sector 1)


5. Dupa primirea contractului si anexei 1 la contract semnate, pe e-mail, si dupa efectuarea platii sumei mentionate pe factura vi se va trimite pe e-mail Licenta

PROCEDURA PENTRU OPERATORI ECONOMICI LA REINNOIREA AUTOMATA A LICENTEI

1. Cu 1 luna inainte de expirarea licentei vi se va trimite factura generata pe baza ultimei anexe la contract


IMPORTANT: Daca dvs. considerati ca anumite date nu mai sunt de actualitate, ca aveti alte personae de contact sau alte date de contact, ca ati mai inchis sau deschis unitati, ca perioadele de functionare s-au modificat sau ca doriti facturarea cu alta frecventa decat pana acum va trebui sa ne trimiteti, la e-mail ambiental@upfarargoa.ro:

a) Copie CUI – in cazul in care acesta s-a modificat

b) Certificat de clasificare si fisa de incadrare a spatiilor pentru fiecare unitate – in cazul in care ati reclasificat unitatile sau in cazul unor unitati nou deschise

c) Declaratie oficiala (semnata de administratorul firmei) in care sa clarificati urmatoarele aspecte:

o Daca exista unitati nou deschise, in care dintre punctele de lucru nou deschise se face comunicare publica ambientala si de la ce data

Conform Legii 8/1996, prin utilizarea în scopul comunicării publice a operelor cinematografice şi a celorlalte opere audiovizuale se înţelege comunicarea acestora în spaţii accesibile publicului, indiferent de modalitatea realizării comunicării (întrebuinţarea de mijloace mecanice sau electroacustice precum instalaţii de amplificare, întrebuinţarea de aparatură de redare a înregistrărilor audiovizuale precum echipamente video, televizoare, echipament informatic etc.).

o Daca ati avut perioada de nefunctionare care s-au suprapus peste valabilitatea licentei anterioare ca urmare a pandemiei – pentru a face reglajul.

o Daca vi s-au modificat perioadele de sezon (in cazul unitatilor cu functionare sezoniera)

o Daca ati inchis definitiv sau temporar anumite unitati (cu precizarea perioadei de nefunctionare)

o Daca doriti sa modificati frecventa de plata va trebui sa mentionati care doriti sa fie viitoarea frecventa de plata: anual / semestrial / trimestrial / lunar

o Orice alte informatii considerati dvs. necesare pentru a putea prezenta situatia cat mai aproape de realitate

o Persoane si date de contact:
• Administrator firma: Nume, E-mail, Telefon
• Persoana de contact desemnatata: Nume, E-mail, Telefon


2. Vi se va modifica si retrimite spre semnare Anexa la contract precum si factura in conformitate cu precizarile dvs ulterioare

3. Plata remuneraţiei se va efectua astfel:

a) Prin OP în contul UPFAR ARGOA – IBAN RO20BRDE410SV05024014100 deschis la BRD
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata)

b) Prin depunere de numerar la orice sucursala BRD in contul specificat mai sus
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata. Va rugam sa trimiteti, pe e-mail, si copie dupa documentul de plata)

c) Prin mandat postal
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata. Va rugam sa trimiteti, pe e-mail, si copie dupa documentul de plata)

d) Plata cash la sediul UPFAR-ARGOA (Bucuresti, str. Iordache Golescu nr 17, et. 1, sector 1)


4. Dupa primirea anexei la contract semnate, pe e-mail, si dupa efectuarea platii sumei mentionate pe factura vi se va trimite pe e-mail Licenta

SITUATII SPECIALE:
1. In conditiile in care exista modificari in structura spatiilor, a perioadei de functionare, a inchiderii sau deschiderii de noi unitati sau orice alte modificari care pot influenta cuantumul datorat, operatorul economic are obligatia ca, in termen de 5 zile de la producerea evenimentului sa instiinteze UPFAR-ARGOA despre modificari si sa trimita, daca este cazul, documentele justificative

2. In functie de situatie, vi se va modifica si retrimite spre semnare Anexa la contract precum si factura in conformitate cu precizarile dvs.

3. Daca exista o suma de plata pe factura plata se va efectua:

a) Prin OP în contul UPFAR ARGOA – IBAN RO20BRDE410SV05024014100 deschis la BRD
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata)

b) Prin depunere de numerar la orice sucursala BRD in contul specificat mai sus
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata. Va rugam sa trimiteti, pe e-mail, si copie dupa documentul de plata)


c) Prin mandat postal
(Important: nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul facturii si denumirea operatorului ecomomic pentru care se face plata. Va rugam sa trimiteti, pe e-mail, si copie dupa documentul de plata

d) Plata cash la sediul UPFAR-ARGOA (Bucuresti, str. Iordache Golescu nr 17, et. 1, sector 1)


4. Dupa primirea anexei la contract semnate, pe e-mail, si dupa efectuarea platii sumei mentionate pe factura vi se va trimite pe e-mail Licenta daca este cazul.

Coordonator departament ambiental

Larisa PAMBOU

ambiental@upfarargoa.ro

Telefon: 021.311.71.04/ 021.310.09.04

Facturare 

Gabriela VÎJA 

ambiental.facturare@upfarargoa.ro
Telefon: 021.311.71.04/ 021.310.09.04
Fax : 021.310.09.04