- Firma solicitantă în calitate de membru UPFAR-ARGOA cu vechime de minimum un an, va trebui să completeze documentele prezentate mai jos.
- Solicitările vor fi aprobate de Consiliul Director al UPFAR-ARGOA în termen de 30 (treizeci) de zile de la data depunerii.
- Programarea echipamentelor și serviciilor se va face în ordinea aprobării solicitărilor.
- Societatea de producție solicitantă va putea beneficia de sprijin pentru un singur proiect în cadrul unui an calendaristic.
- Predarea / primirea echipamentelor de filmare / iluminare / sunet va fi asistată de un profesionist din partea UPFAR-ARGOA.
- Serviciile de montaj-sonorizare în sediul Studioului UPFAR-ARGOA se vor desfășura între orele de program stabilite de comun acord cu conducerea executivă.
Metodologie de acordare a sprijinului în echipamente sau servicii
Alte articole
Comunicări repartiții
Regăsiți mai jos comunicările UPFAR-ARGOA privind repartițiile realizate recent. Repartiția remunerațiilor încasate în perioada 01.10.2023-31.12.2023 Stimaţi producători,Prin prezenta, vă comunicăm faptul ca în data de 15.03.2024 s-a realizat repartiƫia remunerațiilor încasate în perioada 01.10.202
Read More
Criterii privind utilizarea Fondului Social Cultural Educaţional
Stimati membri,La depunerea cererilor pentru utilizarea Fondului Social Cultural Educațional, vă rugăm să ţineţi cont în principal de Condiţiile de eligibilitate prevăzute în Criterii privind utilizarea Fondului Social Cultural Educaţional, aprobate în Adunarea generală Extraordinară din 30.08.2022
Read More
Anunţuri Titulari de drepturi
În atenția tuturor titularilor de drepturi:Gestiunea colectivă a drepturilor patrimoniale de autor și conexe ale producătorilor de opere audiovizuale şi/sau videograme, se realizează atât pe teritoriul României, cât și în străinătate, în acest din urmă caz, prin intermediul organismelor din străinăt
Read More
Comment here